"A whiskey-től hányingerem van, a zöldtől fáj a fejem, valamitől véres a szakállam, és nem tudom, hogy mi a faszt keresek félmeztelenül, egy puskával a kezemben az erdő kellős közepén. Csak azt tudom, hogy a disznókat már rég meg kellett volna etetni..."


A kanadai Downtrodden egy igazi gyöngyszem a számomra. És ennek nem kis köze van ahhoz, hogy nagyon csipázom a Crowbar és a Down munkásságát. Ugyanis Downtroddenék az előző mondatban felsorolt együttesek stílusjegyeit elég erősen alkalmazzák, az én legnagyobb örömömre. Első hallgatásra egyből a Crowbar jutott eszembe, durva sludge témák, és Kirk Windstein hangjára a megtévesztésig hasonlító vokál. (Pár pillanatra jól át is basztak) Aztán mikor leráztam magamról a megtévesztés finom hálóját, akkor észrevettem az enyhébben alkalmazott, Downra jellemző southern-stoned feelinget. "HEAVIER THAN YOUR MOTHER" Gecijó! Szedjed! Hallgasd! Vedd meg! Ez biztosan kielégíti egy időre a benned lakozó  nyughatatlan majomembert! myspace/album

 

A bejegyzés trackback címe:

https://moonstonepipe.blog.hu/api/trackback/id/tr801804720

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

makódávid 2010.03.19. 11:12:26

Jónapot! Nagyon jó az oldal, minden tiszteletem!
Július 4-én a Wigwamban, CROWBAR!!!
(+haw)
süti beállítások módosítása